غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی بریم!/ فدراسیون و سازمان لیگ استقلال را دوم کردند+فیلم

غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی بریم! فدراسیون و سازمان لیگ استقلال را دوم کردند+فیلم

مربی گلرهای تیم استقلال گفت: جام ما جام شرافت بود و ما جام کثیف به خانه و باشگاهمان نمی بریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری کاماکس، بهزاد غلامپور بعد از نایب قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقلال را امسال نایب قهرمان کردند، از راس این تصمیم گرفته شد، فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران برنامه شان این بود که استقلال امسال جام نگیرد و به هدفشان هم رسیدند، انشالله که من اشتباه کرده باشم اما پیش خدا مشخص است که این جام پاک برای استقلال و هوادارانش بود.

وی افزود: این جام پاک برای استقلال بود، ما جام کثیف خانه مان نمیبریم به باشگاه نمی بریم، این جام کثیف در باشگاه ما جایی نداره و فقط جام تمیز کسب می کنیم، سی هفته حق ما را خوردند، بروید و در بیاورید صحنه ها را، همین امروز هم گل آفساید زدند.

مربی گلرهای استقلال تاکید کرد: بچه ها خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند با یک سری آدمی که سری از فوتبال در نمیاوردند، آمدند و باشگاه را نابود کردند الان هم به این شکل تمام شد.

غلام÷ور در خصوص عملکرد حسینی گفت:ما همه از حسینی راضی هستیم، پارسال به ناحق خیلی حجمه روی او بود، حق او است در تیم ملی حضور پیدا کند و بازی کند، امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه رنگی نداشته باشند، حق او است بازی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی بریم!/ فدراسیون و سازمان لیگ استقلال را دوم کردند+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی بریم!/ فدراسیون و سازمان لیگ استقلال را دوم کردند+فیلم"، کلیک کنید.