عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رییس اسبق فدراسیون کشتی

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رییس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رییس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش کاماکس، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رییس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه 60 ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسیلت کرد.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رییس اسبق فدراسیون کشتی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رییس اسبق فدراسیون کشتی"، کلیک کنید.