ظرفیت‌های دستگاه‌های موجود در آذربایجان شرقی در راستای برداشتن موانع پروژه‌ها استفاده شود

ظرفیت‌های دستگاه‌های موجود در آذربایجان شرقی در راستای برداشتن موانع پروژه‌ها استفاده شود

کاماکس/آذربایجان شرقی دادستان مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم توسعه متوازن در شهرستان‌ها و بخش‌ها اظهار کرد: لازم و ضروری است تا از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های موجود در استان در راستای از میان برداشتن موانع پروژه‌ها استفاده کرد.

محبوب علیلو در نشست بررسی مسایل و موانع موجود بر سر راه پروژه بزرگراه اهر با تاکید بر اینکه هرگونه تعلل و تاخیر ناموجه در اجرای پروژه‌ها، موجب تحمیل هزینه‌های گزاف به بیت المال و محرومیت مردم از مزیت پروژه‌ها می‌شود مقرر داشت تا پنج کیلومتر اول پروژه بزرگراه اهر و مشکین شهر تا یک ماه به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش کاماکس، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، وی در ادامه جلسه و با اشاره به اهمیت و ضرورت تعیین و تکلیف کمربندی شرقی اهر در راستای مدیریت بار ترافیکی شهر اهر اظهار کرد: احداث کمربندی شرقی اهر باید به هر طریقی در اولویت دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد، چراکه نبود کمربندی و تردد به شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند و برخی از شهرستان‌های استان اردبیل از داخل شهر انجام می‌گیرد و از این رو بار ترافیکی مضاعفی را به خیابان‌های شهر وارد کرده و شهروندان و ترددکنندگان را با مشکلاتی روبه رو می‌کند.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت‌های دستگاه‌های موجود در آذربایجان شرقی در راستای برداشتن موانع پروژه‌ها استفاده شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت‌های دستگاه‌های موجود در آذربایجان شرقی در راستای برداشتن موانع پروژه‌ها استفاده شود"، کلیک کنید.