صدور اخطاریه آلودگی محیط زیستی برای 143 مرکز درمانی رشت

صدور اخطاریه آلودگی محیط زیستی برای 143 مرکز درمانی رشت

کاماکس/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: پایش های مستمر پسماند عفونی مراکز درمانی کوچک این شهرستان، منجر به صدور 143 مورد اخطاریه آلودگی محیط زیست شد.

محمدتقی تقی زاده امروز 11 فروردین ماه با بیان اینکه 143 مرکز درمانی رشت اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده اند، اظهار کرد: در راستای ضرورت مدیریت پسماند شهرستان و اهمیت ساماندهی پسماندهای عفونی مراکز درمانی کوچک مانند مطب ها، کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی، آزمایشگاه ها و غیره سال گذشته این مراکز در سطح شهرستان مورد پایش مداوم قرار گرفتند.

وی افزود: در اقدامی کم سابقه 143 مرکز درمانی به علت عدم مدیریت اصولی در بی خطر سازی پسماند عفونی از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت اخطاریه آلودگی محیط زیست دریافت کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: از آنجایی که پسماند عفونی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است برای مراکز درمانی فوق مهلتی مناسب در اخطاریه های صادره تعیین شده تا برای دفع صحیح پسماند عفونی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش کاماکس و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه ای حفاظت محیط زیست استان گیلان،تقی زاده تصریح کرد: چنانچه صاحبان مراکز مفاد اخطاریه های صادره را در مهلت اعطایی رعایت نکنند، این اداره بر اساس وظایف ذاتی خود و قوانین و مقررات محیط زیستی اقدامات قضایی را تا حصول نتیجه انجام می دهد.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور اخطاریه آلودگی محیط زیستی برای 143 مرکز درمانی رشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور اخطاریه آلودگی محیط زیستی برای 143 مرکز درمانی رشت"، کلیک کنید.