شرایط تمرینات و آماده سازی تیم فوتبال بندر عامری به خوبی طی شد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

شرایط تمرینات و آماده سازی تیم فوتبال بندر عامری به خوبی طی شد - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

غلامرضا دلگرم در گفت‌وگو با خبرنگار کاماکس اظهار داشت: با همکاری مدیریت باشگاه شرایط تمرینات و آماده سازی تیم به خوبی طی شده است و با برنامه ریزی و طراحی در بخش‌های مختلف تمرینی سعی داریم با آغاز مسابقات به آمادگی لازم رسیده باشیم.

سرمربی تیم شاهین بندر عامری افزود: تمرینات پیش فصل تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه شاهین عامری از سوم شهریورماه در چهار سیکل تمرینی پیگیری شده که در این راستا تاکنون ۴۶ جلسه تمرینی و ۹ مسابقه تدارکاتی برگزار شده و در بازی‌های تدارکاتی شرایط تمامی بازیکنان را بررسی کرده‌ایم.

دلگرم در ادامه افزود: تلاش بر این بوده تا بر اساس برنامه از پیش تعیین شده بازیکنان در زمینه‌های آمادگی جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی و ذهنیتی به نقطه مطلوب نزدیک شوند که طبق رصدهای انجام گرفته شده روند رو به رشدی را طی می‌کنند.

سرمربی تیم شاهین بندر عامری در پایان گفت: امیدواریم که در سایه تلاش و کوشش تمامی اعضای باشگاه اعم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و حمایت مدیریت، نتایجی در شأن باشگاه رقم بخورد و خوشحالی هواداران شاهین را فراهم کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرایط تمرینات و آماده سازی تیم فوتبال بندر عامری به خوبی طی شد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرایط تمرینات و آماده سازی تیم فوتبال بندر عامری به خوبی طی شد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.