زیرساخت‌های مرزبانی در شهرستان کنگان تقویت می‌شود – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

زیرساخت‌های مرزبانی در شهرستان کنگان تقویت می‌شود - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کاماکس، احمد غریبی عصر دوشنبه در بازدید از نوار مرزی بندر کنگان اظهار کرد: شهرستان دارای موقعیت خاصی است و مرزبانی نیز در این زمینه دارای شرایط و ویژگی‌های خاص و ویژه‌ای است.

وی به اهمیت فعالیت‌های مرزبانی در حفاظت و حراست از مرزها اشاره کرد و ادامه داد: مرزبانان حافظان غیرتمند مرزهای ایران اسلامی هستند که با تمام وجود در گرما و سرما حراست و پاسداری می‌کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی کنگان نیز گفت: در راستای نوسازی اماکن در نوار مرز برای ارتقای روحیه خدمتی پرسنل و به منظور اشرافیت و تسلط بیشتر بر حوزه استحفاظی و حوضچه اسکله و تدابیر فرمانده فرمانده مرزبانی استان در نظر است ساختمان جدید با همکاری فرماندار و رئیس اداره بندر کنگان احداث شود.

فرماندار و رئیس اداره بندر کنگان از اسکله کنگان در راستای جانمایی و مکان مناسب برای احداث ساختمان جدید پست کنترل و مراقبت مرزی دریایی کنگان از نوار مرزی بازدید کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیرساخت‌های مرزبانی در شهرستان کنگان تقویت می‌شود – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیرساخت‌های مرزبانی در شهرستان کنگان تقویت می‌شود – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.