راموس از سویا جدا شد

راموس از سویا جدا شد

آفتاب نیوز :

برای بسیاری غیرمنتظره، اما نه برای باشگاه سویا که از مدتی پیش می دانست راموس فصل بعد در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد. باشگاه سویا دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای جدایی راموس را تایید کرد.

اسطوره فوتبال اسپانیا امروز به باشگاه اعلام کرد که قصد ندارد قرارداد یک ساله خود را که 30 ژوین به پایان می رسد، تمدید کند. راموس فصل قبل و با اتمام قراردادش در پی اس جی به عنوان بازیکن آزاد به سویا پیوست تا به نظر برسد فوتبال را در باشگاه کودکی هایش تمام خواهد کرد.

سرخیو راموس در فصل گذشته در 37 بازی در مجموع 3301 دقیقه بازی کرد و 7 گل به ثمر رساند. او و سویا فصل دشواری را پشت سر گذاشتند و تیمی که چند مربی عوض کرد، بالاخره توانست خود را از منطقه سقوط خارج کند و با قرار گرفتن در رتبه 13 فصلی کابوس وار را به اتمام رساند.

رسانه ها گزارش داده اند که مقصد بعدی او تیمی در لیگ فوتبال آمریکا خواهد بود. رنه، برادر سرخیو، این روز ها در حال مذاکرات نهایی برای مشخص شدن تیم بعدی او است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راموس از سویا جدا شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راموس از سویا جدا شد"، کلیک کنید.