دهدشتی، رییس گروه یک فدراسیون سوارکاری آسیا شد

دهدشتی، رییس گروه یک فدراسیون سوارکاری آسیا شد

مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری آسیا در تاشکند برگزار شد و برای نخستین بار در تاریخ سوارکاری ایران و آسیا یک ایرانی، رییس گروه یک فدراسیون سوارکاری آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری کاماکس، مصطفی دهدشتی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری ایران نماینده معرفی شده از کشورمان با 21 رای در مقابل 4 رای نماینده کشور قزاقستان، برای یک دوره 4 ساله بعنوان رییس گروه یک فدراسیون سوارکاری آسیا انتخاب شد.   

این مجمع که با حضور 25 کشور به صورت حضوری و آنلاین در کشور ازبکستان برگزار گردید مباحث مختلفی از جمله نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را نیز مورد بحث قرار داد و کشور کویت را بعنوان میزبان بعدی مجمع عمومی سالانه فدراسیون سوارکاری آسیا انتخاب کرد. 

شایان ذکر است که در سال 2019 کاندیدای کشورمان آقای مسعود خلیلی نتوانست در مقابل نماینده کشور قزاقستان آرای لازم را بدست آورد و از سال 2019 تا سال 2024 ریاست این گروه بر عهده نماینده قزاقستان بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهدشتی، رییس گروه یک فدراسیون سوارکاری آسیا شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهدشتی، رییس گروه یک فدراسیون سوارکاری آسیا شد"، کلیک کنید.