دمای اصفهان تغییر محسوسی ندارد/ گذر متناوب امواج ناپایدار بارشی – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

دمای اصفهان تغییر محسوسی ندارد/ گذر متناوب امواج ناپایدار بارشی - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

نوید حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگار کاماکس اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 15 درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 2 درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: بویین میاندشت با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس زیر صفر و بادرود و مهاباد با بیشینه دمای 15 درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر متناوب امواج ناپایدار شمالی بر روی استان طی امروز و فردا سه شنبه، گفت: این شرایط سبب افزایش ابر و گاهی وزش باد در بیشتر مناطق استان شود.

به گفته حاجی بابایی، در شهرستان های نیمه شمالی و شرق استان طی 24 ساعت پیش رو احتمال بارش برف و باران و مه آلودی به ویژه در مناطق مرتفع وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای اصفهان تغییر محسوسی ندارد/ گذر متناوب امواج ناپایدار بارشی – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای اصفهان تغییر محسوسی ندارد/ گذر متناوب امواج ناپایدار بارشی – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.