دستگیری اراذل و اوباش مسلح افسریه تهران

دستگیری اراذل و اوباش مسلح افسریه تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت گفت: مأموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران، خبری را در خصوص مسلح بودن یکی از اراذل و اوباش محله افسریه تهران دریافت و پیگیری این خبر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی صحت و سقم این خبر را بررسی شد و مشخص شد دارنده سلاح جنگی از اراذل و اوباش‌های سابقه دار منطقه افسریه است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه این متهم توسط مأموران در عملیاتی این شرور دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری جنگی به همراه یک تیغه خشاب و تعداد ۹ عدد فشنگ جنگی کشف و توقیف شد.

سرهنگ راستی خاطر نشان کرد: در بازجویی اولیه متهم اعتراف کرد که قصد انجام قدرت‌نمایی و اقدامی تلافی‌جویانه در منطقه را داشته است.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در پایان گفت: پلیس همواره در تلاش است نظم و امنیت شهروندان برقرار باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری اراذل و اوباش مسلح افسریه تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری اراذل و اوباش مسلح افسریه تهران"، کلیک کنید.