حب به اهل بیت در کلام رییس جمهور دیده می شد

حب به اهل بیت در کلام رییس جمهور دیده می شد

کاماکس/تهران معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت گفت: رییس جمهور شهید به طور وصف ناپذیری عاشق اهل بیت بود و حب به اهل بیت در کلام رییس جمهور دیده می شد.

«علی قشقایی» معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه 10 خرداد ماه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در هییت جوانان قمر بنی هاشم(ع) شهرک مدرس ورامین طی سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شهید رییسی گفت: مقام معظم رهبری ویژگی «خستگی ناپذیری» را برای شهید رییسی به کار بردند. وی در سفرهای استانی از ساعت شش و هفت صبح تا 11 شب در برنامه های متعدد و متفاوت و بسیار فشرده حضور داشت.

رییس جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران گفت: در همین سفر قم که دور دوم سفرهای استانی بود، رییس جمهور تا یک نیمه شب با علما جلسه داشت و مجدداً از هفت صبح فردا برنامه های فشرده سفر رییس جمهور آغاز شد. ما همراهان رییس جمهور خسته می شدیم، اما شاهد خستگی رییس جمهور نبودیم و او از کار کردن برای مردم خسته نمی شد.

معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه رییس جمهور شهید به طور وصف ناپذیری عاشق اهل بیت بود، گفت: حب به اهل بیت در کلام رییس جمهور، در اعمال و کردارش دیده می شد.

 قشقایی اضافه کرد: مردم با عشق و امید به شهید رییسی رای دادند و در زمان تشییع گویی سرمایه خود را از دست داده بودند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شهید به عنوان یک مدیر اجرایی از زمان انتخابات سال 96 و 1400 در معرض تهمت ها و طعنه های شدید دشمنان بود، گفت: اما پس از شهادت این شهید دیدیم که حضور مردم در مراسم تشییع پیکر خادم الرضا بسیار با شکوه بود. مردمی بودن رییس جمهور شهید و عشق و علاقه وی به مردم فوق العاده بود. رییس جمهور شهید تمام پروتکل ها را زیر پا می گذاشت که به ابراز ارادت مردم پاسخ دهد.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حب به اهل بیت در کلام رییس جمهور دیده می شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حب به اهل بیت در کلام رییس جمهور دیده می شد"، کلیک کنید.