جانباز و آزادۀ سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد

جانباز و آزادۀ سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد

کاماکس/آذربایجان شرقی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: آزاده و جانباز گرانقدر ۴۰ درصد و خیّر نیک اندیش حاج محمدولی نصیبی که ساکن تبریز است، ساخت این مدرسۀ ۱۲ کلاسه در مقطع ابتدایی را متقبّل شده‌اند.

رحمان اصلی زاده در این خصوص گفت: ساخت این مدرسه در آستانۀ ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت غرورآمیز آزادگان به میهن اسلامی و به یاد آزادگان گرانقدر دوران دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود. 

وی گفت: در فاز اول، مدرسه‌ای شش کلاسه و مجهز به امکاناتی مانند کتابخانه، آزمایشگاه، نمازخانه و فضای آموزشی، اداری و بهداشتی در زمینی به وسعت ۶۳۰ مترمربع در دو طبقه احداث می‌شود و بلافاصله عملیات ساخت فاز دوم این پروژه که مشتمل بر ۶ کلاس دیگر در ساختمانی مستقل اما در همان محوطه است، آغاز خواهد شد.

 وی اضافه کرد: خیّر ایثارگر حاج محمدولی نصیبی، اعتباری بالغ بر۶۰ میلیارد ریال را فردا مقارن با مراسم کلنگ‌زنی، برای آغاز عملیات اجراییِ فاز اول تزریق می ‌ند و مابقی اعتبارِ مورد نیاز را متناسب با پیشرفت پروژه، هزینه خواهد کرد.

 اصلی زاده افزود: پیش‌بینی شده با همراهی و همکاری دستگاه‌های مسئول مانند اداره نوسازی مدارس، فاز اول پروژه در ابتدای سال ۱۴۰۴ آمادۀ افتتاح شود. 

به گزارش کاماکس به نقل از روابط عمومی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، وی گفت: مراسم کلنگ‌زنی این پروژه فردا، سه‌شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل اجرای پروژه واقع در محلۀ محمدِ خیابان آزادیِ شهر سیس برگزار می‌شود و به مناسبت ۲۶ مرداد، جمعی از آزادگان سرافراز آذربایجان شرقی به ویژه آزادگان عملیات خیبر، مهمانان ویژۀ این مراسم هستند.

پایان خبر کاماکس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جانباز و آزادۀ سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جانباز و آزادۀ سیسی در زادگاهش مدرسه می سازد"، کلیک کنید.