تحویل ۷۷ هزار واحد مسکن به مددجویان در دولت سیزدهم – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

تحویل ۷۷ هزار واحد مسکن به مددجویان در دولت سیزدهم - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، محمود توکلی مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: در طول سه سال فعالیت دولت سیزدهم، ۷۷ هزار واحد مسکن احداث و به مددجویان واگذار کرد.

وی با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی در حوزه مسکن مددجویان، اظهار کرد: وعده شهید رئیسی در خصوص خانه‌دار شدن همه مددجویان روستایی تا پایان سال ۱۴۰۲ محقق شد.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اظهار کرد: در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، کمیته امداد ۱۹ هزار و ۸۷۶ واحد مسکن را تکمیل و به مددجویان تحویل داد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز بیش از ۲۳ هزار واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شد.

توکلی تاکید کرد: با حمایت دولت شهید رئیسی، در سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۳۴ هزار واحد مسکن احداث و تحویل شد که با این اقدام مشکل مسکن مددجویان روستایی به طور کامل حل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحویل ۷۷ هزار واحد مسکن به مددجویان در دولت سیزدهم – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحویل ۷۷ هزار واحد مسکن به مددجویان در دولت سیزدهم – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.