برگزاری نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان

برگزاری نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری کاماکس استان سمنان ؛ انتخاب عضو متقاضی سرآمدی فرهنگی براساس حوزه های اصلی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شامل همکاری اثربخش مدیریتی/ آموزشی/پژوهشی/ مشاوره ای عضو هیات علمی در مراکز و گروه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ،نظام توسعه فردی ،کنش گری فرهنگی در رشته ها و حوزه های تخصصی دانشگاه ، ایجاد شبکه ها، پویش ها و رویدادهای مساله محور فعال و اثربخش فرهنگی و اجتماعی، همسو با ارزش های فرهنگی و تمدنی انقلاب اسلامی و کنش گری فرهنگی – اجتماعی موثر خارج از دانشگاه در محیط بین الملل انجام شد .

در این رقابت 14 دانشکده و 38 عضو هیات علمی متقاضی سرآمدی فرهنگی شرکت کردند.

پرونده های حاوی مستندات فرهنگی و اجتماعی متقاضیان پس از بررسی و امتیازدهی به کمیسیون فرهنگی ماده یک ارسال و رای نهایی اعلام شد.

حجت الاسلام ذوالفقاری لقب مسیول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها را مبنای پویایی و تقویت دهنده روحیه امیدآفرینی، نشاط و هویت ملی و معنوی در بین جوانان برشمرد و با اشاره به سخنان گوهربار بنیانگذار انقلاب اسلامی، ارزشهای فرهنگی را روح و معنای حقیقی یک ملت بیان نمود.

دکتر سعدالدین رییس دانشگاه سمنان بر پیوست نگاری فرهنگی برای طرح های کلان منطقه ای/ ملی تاکید کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان نیز در این مراسم در مورد نحوه اعطای پایه تشویقی اعضای هیات علمی بر مبنای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کسب رتبه در جشنواره های ملی رویش، حرکت، تیتر و مسابقات ورزشی، سراسری قرآن مجید و آثار هنری مطالبی بیان کرد .

همچنین دکتر غفاری خلیق، دبیر کمیته اجرایی این آیین از نحوه مشارکت اعضای هیات علمی در جشنواره بین المللی حرکت و ملی رویش و همکاری با انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و حوزه های رقابتی آن گفت.

از دیگر بخش های این مراسم، تجلیل از خانواده معزز شهید والا مقام محمد خابوری، فعالان فرهنگی اعم از اعضای هیات علمی و یاوران علمی بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان"، کلیک کنید.