برنامه هفته یازدهم اعلام نشده چطور ۴ مسابقه اش لغو شد؟

برنامه هفته یازدهم اعلام نشده چطور ۴ مسابقه اش لغو شد؟

درحالی که هنوز برنامه هفته یازدهم اعلام نشده خبر آمده که چهار دیدار آن لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری کاماکس، امروز در خبر‌ها آمده بود که چهار بازی تیم‌های آسیایی در هفته یازدهم لیگ برتر لغو شده است. این درحالی است که هنوز سازمان لیگ برنامه هفته یازدهم را اعلام نکرده و به طور منطقی وقتی هنوز برنامه‌ای اعلام نشده چطور خبر لغو چهار دیدار آن رسانه‌ای شده است؟

پیگیری خبرنگار کاماکس از سازمان لیگ هم گواه این است که هنوز مسئولان کمیته مسابقات برنامه‌ای اعلام نکرده اند و قرار است به زودی برنامه ادامه بازی‌ها تا پایان نیم فصل اعلام شود.

در حال حاضر تیم‌های استقلال، پرسپولیس، گل گهر و مس رفسنجان به دلیل لغو بازی هایشان در هفته چهارم از همه تیم‌ها یک بازی کمتر دارند که طبق برنامه از قبل اعلام شده باید ۱۹ آبان به مصاف هم بروند و همچنین در هفته هشتم که از پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود دیدار سه تیم آسیایی لغو شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه هفته یازدهم اعلام نشده چطور ۴ مسابقه اش لغو شد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه هفته یازدهم اعلام نشده چطور ۴ مسابقه اش لغو شد؟"، کلیک کنید.