افزایش فروشگاه های اینترنتی با پست در آذربایجان شرقی/ پروژه ژئوکد برای شهرهای استان عملیاتی شد

افزایش فروشگاه های اینترنتی با پست در آذربایجان شرقی/ پروژه ژئوکد برای شهرهای استان عملیاتی شد

به گزارش کاماکس از تبریز، جواد دباغ صادقی پور در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست با بیان اینکه پست سکوی تجارت الکترونیک است، گفت: سال گذشته با ۵۶۰ فروشگاه در استان برای توزیع و دریافت مبالغ قرار داد داشتیم که این رقم امسال به ۹۶۷ فروشگاه افزایش یافت که البته اگر محدودیت ها نباشد این ارقام تا ۱۰ برابر قابل افزایش است.

وی بیان کرد: از محل قراردادهایی که با فروشگاه های اینترنتی بسته شده این فروشگاه ها نزدیک به ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال فروش داشته اند که مبالغ آنها طبق استانداردها و قوانین بانک مرکزی، در وجه شان پرداخت می شود.

دباغ صادقی پور همچنین از اتمام صدور ژئوکد ( کدبندی مکانی) در تمامی مناطق شهری استان خبرداد و افزود: در این طرح برای ۸۴۵ هزار ساختمان در مناطق شهری استان ژئوکد صادر شد و تمامی ۴۱ دستگاهی که به نوعی با املاک سر و کار دارند می توانند از این خدمت نوین استفاده کنند.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه دوم نیز صدور ژئوکد برای خانه های روستایی در استان را آغاز می کنیم.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی در ادامه گفت: طی یکسال گذشته ترافیک مرسولات پستی در استان با هفت میلیون و ۲۲۴ هزار و ۶۰۰ مرسوله ۲۱ درصد رشد داشته است.

دباغ با اشاره به اینکه در یکسال گذشته سهم پست استان از مجموع مرسولات کشوری ۲.۵۵ درصد بود، گفت: وزن مرسولات پستی استان در مدت یاد شده بیش از هشت میلیون تن بود که ۲۱.۰۹ درصد نسبت به سال قبل رشد داشت.

وی تعداد مرسولات وارده به استان را ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۵۰۹ مرسوله اعلام و اظهار کرد: این رقم نیز در مقایسه با سال قبل ۷.۳۸ درصد بیشتر شده است.

دباغ صادقی پور به بهره برداری تایید برخط نشانی محل سکونت در پست استان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این خدمت، در حدود ۲۸۷ هزار سفر درون شهری کاهش یافته است.

وی همچنین از افرایش برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در سال گذشته خبرداد و افزود: در این مدت، برون سپاری خدمات ۲ درصد بیشتر شد و از ۴۳ به ۴۵ درصد رسید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش فروشگاه های اینترنتی با پست در آذربایجان شرقی/ پروژه ژئوکد برای شهرهای استان عملیاتی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش فروشگاه های اینترنتی با پست در آذربایجان شرقی/ پروژه ژئوکد برای شهرهای استان عملیاتی شد"، کلیک کنید.