افزایش سرانه ورزشی استان البرز

افزایش سرانه ورزشی استان البرز

به گزارش کاماکس البرز؛ علی شیرین‌زاد در گفت‌وگویی اظهار کرد: «متاسفانه در استان البرز، سرانه‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی پایین است و جزو استان‌های محروم در کشورحساب می‌شود که امیدواریم بتوانیم این معضل را حل کنیم.»

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: «در قانون هفتم توسعه و لایحه بودجه سال آینده، تمهیدات خوبی در این خصوص دیده شده و اکنون در حال بررسی آن هستیم.»

وی تصریح کرد: «قصد داریم منابع استانی را تقویت کنیم تا کمبودها و چالش‌های موجود در استان برطرف شود.»

شیرزاد با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی و مشورت از نخبگان سراسر کشور گفت: «کارگروه‌های تخصصی راه‌اندازی شده و از متخصصان، دعوت و مشورت صورت می‌گیرد تا بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف شود.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش سرانه ورزشی استان البرز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش سرانه ورزشی استان البرز"، کلیک کنید.