اجتماع یک هزار نفری راهیان نور هلال احمر در خوزستان برگزار می شود

اجتماع یک هزار نفری راهیان نور هلال احمر در خوزستان برگزار می شود

کاماکس/خوزستان مدرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برگزاری گردهمایی بزرگ اعضاء و پرسنل هلال احمر از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد.

وحید شعبانی در گفت وگو با کاماکس با اشاره به برگزاری اجتماع یک هزار نفری راهیان نور با حضور اعضا و پرسنل هلال احمر در خوزستان اظهار کرد: این گردهمایی با حضور مدیران، اعضا و کارکنان هلال احمر و  با هدف افزایش روحیه ایثار و فداکاری، آشنایی بیشتر اعضا و کارکنان با سیره عملی شهدا و غالب شدن فرهنگ مقاومت بر پیکره جمعیت در یادواره شهدای شلمچه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این اجتماع، تحلیف اعضا از سازمان جوانان به سازمان امداد و نجات و رونمایی از یادبود شهید امدادگر هادی نژاد نیز انجام می شود.

مدرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین حسینی المدنی رییس سازمان جوانان و جمعی از مدیران ستادی  در این همایش عظیم شرکت خواهند کرد.

وی گفت: این مراسم روز چهارشنبه (16 اسفندماه) ساعت  15 عصر در خرمشهر برگزار می شود.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجتماع یک هزار نفری راهیان نور هلال احمر در خوزستان برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجتماع یک هزار نفری راهیان نور هلال احمر در خوزستان برگزار می شود"، کلیک کنید.