آغاز فعالیت دبیرخانه اجرایی جشنواره نقاشی عصر ظهور

آغاز فعالیت دبیرخانه اجرایی جشنواره نقاشی عصر ظهور

دبیرخانه جشنواره نقاشی عصر ظهور از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در معاونت امور مدارس سمای واحد جامع مستقل نجف‌آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار کاماکس، دبیرخانه جشنواره نقاشی عصر ظهور از سری برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در معاونت امور مدارس سمای دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد آغاز به کار کرد.

مأموریت اصلی این شاخه از جشنواره ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی و به بار نشاندن استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان در راستای تبیین فرهنگ انتظار و آشنایی بیشتر با سیره و سلوک امامان معصوم (ع) تعریف شده و رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و اهداف گام دوم انقلاب و برنامه‌های سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی چراغ راه این مأموریت خواهد بود.

در راستای اجرای این مأموریت و با توجه به جایگاه ویژه دانش آموزان در نظام اسلامی و نقش مؤثر آنان در ساختار جامعه با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیمی مانند انتظار و مهدویت، جلسات مختلفی در مدارس سما نجف‌آباد برگزار شده تا با استفاده از ظرفیت کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های دانش‌آموزی اطلاع‌رسانی و توجیه دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره نقاشی عصر ظهور صورت پذیرد.

همچنین اطلاع‌رسانی در فضای مجازی از طریق انتشار پوستر و دستورالعمل جشنواره در صفحات مجازی مدارس، دانشگاه، اداره کل آموزش و پرورش و پرتال جامع مدارس صورت گرفته و مکاتباتی با ادارات مختلف شهرستان و دانشگاه‌های کشور در حال انجام است. در گام بعد نسبت به شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد در زمینه نقاشی رنگ و روغن با موضوعات منطبق بر محور‌های جشنواره اقدام خواهد شد تا درباره توانمندسازی آنان در راستای موفقیت و درخشش هر چه بیشتر در این جشنواره برنامه‌ریزی شود.

به گزارش کاماکس، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز فعالیت دبیرخانه اجرایی جشنواره نقاشی عصر ظهور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز فعالیت دبیرخانه اجرایی جشنواره نقاشی عصر ظهور"، کلیک کنید.