آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها / باران و مه گرفتگی در محور‌های شمالی

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها / باران و مه گرفتگی در محور‌های شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده پل زنگوله و در آزادراه تهران ـ شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره ۱۸ و در آزادراه تهران ـ پردیس حدفاصل پل بابایی تا تونل شماره ۲ و در محور تهران ـ بومهن حدفاصل سعید آباد تا جاجرود ترافیک سنگین است. 

وی افزود: در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمنا محور‌های شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

شیرانی ادامه داد: در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران محدوده‌های مهرویلا و پل فردیس و در محور شهریار ـ تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین است. 

وی درباره آخرین وضعیت جوی گفت: بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، بوشهر، فارس، کرمان و بارش برف در برخی از محور‌های استان آذربایجان غربی گزارش شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها / باران و مه گرفتگی در محور‌های شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها / باران و مه گرفتگی در محور‌های شمالی"، کلیک کنید.