آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور/ ترافیک سنگین در ۲ محور

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور/ ترافیک سنگین در ۲ محور

به گزارش کاماکس، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با کاماکس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده ماسال گزارش شده است. همچنین  ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه  تردد روان در محور هراز ، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت گزارش شده است گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

شیرانی از  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل مهرشهر تا مهرویلا و محدوده پل کلاک خبر داد و گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل مهرشهر تا حصارک گزارش شده است.

۴۷۲۳۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور/ ترافیک سنگین در ۲ محور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور/ ترافیک سنگین در ۲ محور"، کلیک کنید.