گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

علی اصغر عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار کاماکس اظهار کرد: بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارایه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال 1403، به رقم یک میلیون و 600 هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش را نشان می دهد.

عباس زاده ادامه داد: بر اساس ارایه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با 486 هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با 377 هزار تن و گمرک باشماق با 203 هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.